Neljamõõtmeline teenindus

Neljamõõtmeline teenindus

Autor: Piret Bärg

Kirjastus: KLIENDITEENINDUSKESKUS

Kategooria: Turundus ja müük
2017 aasta

Hindad

Rahva Raamat
28.50€
Hetkel pole saadaval
Apollo
28.95€ / 27.50€
Osta
Kui Sinu igapäevane töö keerleb klientide rõõmustamise ümber, siis Piret Bärgi "Neljamõõtmeline teenindus" on kirjutatud just Sinu silmaringi laiendamiseks. Piret Bärg, kellel on üle kahe aastakümne teeninduskoolituse kogemust, jagab selles teoses oma sügavat arusaama ja praktilisi näpunäiteid, kuidas teenindust igapäevaselt ja mõjusalt ellu viia.

Erinevalt tavapärastest teenindusalastest kirjutistest, eemaldub Bärg keerukatest teooriatest ja loeteludest, pakkudes hoopis värsket ja kergesti mõistetavat lähenemist. Autor tutvustab oma unikaalset neljamõõtmelist teenindusmudelit, mida iseloomustab universaalsus ja loogilisus ning mis sobib rakendamiseks igas teenindussektoris.

Raamatusse on põimitud kaasahaaravad lood Eesti teenindusmaailmast, mis on täis positiivseid õppetunde ja inspiratsiooni. Lisaks leiad raamatust praktilisi harjutusi, mis aitavad uusi teenindusideid kergemini praktikasse rakendada – isegi kui need esialgu tavapäratuna tunduvad. Iga harjutuse taga peitub selgitus selle kasulikkusest.

Piret Bärgi "Neljamõõtmeline teenindus" ei ole lihtsalt meelelahutuslik lugemine, vaid raamat, millest võid leida praktilisi ideid, mis rõõmustavad nii kliente, tööandjat kui ka Sind ennast. See teos on suurepäraseks kaaslaseks igaühele, kes soovib oma teenindusoskusi viia järgmisele tasemele.

Naudi lugemist ja avasta, kuidas neljamõõtmeline teenindus võib Sinu tööd ja suhtumist teenindusse igaveseks muuta.